Praleisti turinį

Grąžinimas ir garantija

UAB Idea Box

Įmonės kodas: 307359973
PVM kodas: LT100019065918
Adresas: Partizanų g. 61-806, Kaunas

Grąžinimo ir garantijos taisyklės
2025-10-31
Kokybiškų prekių grąžinimas:
  1. www.ideabox.lt pirkėjas („Pirkėjas“) turi teisę, nenurodydamas priežasties, per 14 (keturiolika) dienų, o atsisakyti prekės, jei ji nebuvo naudojama, sugadinta ar jos išvaizda iš esmės nepasikeitė, tai yra prekės ar jos pakuotės išvaizdai buvo padaryti tik tokie pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę. Pirkėjas šia teise turi naudotis atsakingai ir prekę grąžinti originalioje tvarkingoje pakuotėje, taip pat grąžinti visas prekės komplektines dalis ir Dovanas įsigytas kartu su Preke. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.
  2. Grąžinęs prekes, Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.
  3. Prekės gali būti grąžinamos kreipiantis arba el. paštu į „Idea Box“ info@ideabox.lt. Kreipiantis raštu prašome nurodyti visą įmonomą informaciją.
  4. Gavęs Prekes arba Prekių komplektus, kartu su gautomis Dovanomis ir įvertinęs jų kokybę Pardavėjas atlieka visų arba dalies pinigų grąžinimą už Prekes arba Prekių komplektus bankiniu pavedimu į Prekių arba Prekių komplekto Pirkėjo banko sąskaitą ne vėliau nei per 14 (keturiolika) dienų nuo įrodymo apie Prekės arba Prekės komplekto išsiuntimą Pardavėjui gavimo dienos arba Prekės arba Prekių komplekto grąžinimo. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos už šias Prekes grąžinamos, jeigu grąžinamai daliai Prekių pristatymo mokestis buvo taikomas. Jei buvo pasirinktas kitas negu Pardavėjo pasiūlytas prekės arba prekių komplekto grąžinimo būdas, dėl kurio susidarė neproporcingos ar didesnės išlaidos, Pardavėjas neprivalo padengti tokių prekės arba prekės komplekto grąžinimo išlaidų.
  5. Įprasta tvarka, Pardavėjas perveda grąžinamas sumas į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą bet kuriame Lietuvos Respublikoje veikiančiame banke. Esant galimybei, kai Prekės grąžinamos į UAB „Idea Box” sandėly, nurodytą atsakyme Klientui.
  6. Pirkėjas atsako už Prekės vertės sumažėjimą, jei grąžinama Prekė ar jos pakuotė yra sugadinta, Prekė yra praradusi prekinę išvaizdą (pažeistos etiketės, apsauginės plėvelės ir kt.), Prekė buvo naudota, Prekė yra be autentiškų etikečių, apsauginių maišelių bei be tų pačių priedų, su kuriais ir buvo parduota, Prekė yra netvarkingoje ir/ar neoriginalioje pakuotėje (be instrukcijos ir garantinio talono, jei jie buvo pristatyti su Preke), kitokios sudėties, nei Pirkėjo buvo įsigyta, negrąžintos perduotos Pirkėjui kartu su Preke Dovanos, Prekės aksesuarai ar priedai. Grąžinant rekomenduojama pateikti PVM sąskaitą faktūrą, arba kitą Prekės pirkimą̨–pardavimą̨ iš̌ Pardavėjo patvirtinantį dokumentą̨ (pvz.: mokėjimo kortelės sąskaitos išrašą) ir užsakymo numerį (Rekomenduojama dokumentus pateikti popieriniame formate).
  7. Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako Pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota ir (ar) kartu negrąžinamos Pirkėjo įsigytos Dovanos, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.
  8. Pirkėjo teisė grąžinti internetinėje parduotuvėje, mobiliojoje programėlėje ir (ar) telefonu pirktas kokybiškas prekes netaikoma:
    1. sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus gaminamų prekių, t. y. prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, neatsižvelgiant į tai, ar prekės pradėtos gaminti, ar ne, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
    2. sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
    3. sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
    4. sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
    5. sutartims dėl supakuotų vaizdo ar garso įrašų arba supakuotos programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo;
    6. sutartims dėl laikraščių, periodinių leidinių ar žurnalų pristatymo, išskyrus sutartis dėl šių leidinių prenumeratos;
    7. sutartims dėl augalų, kurie atitinka prekės aprašymo skiltyje pateiktą informaciją. Augalo kamieno, stiebų, šakų, lapų ir (ar) spyglių išdėstymas ir (ar) forma yra natūralus ir tai nėra ir negali būti laikoma augalo kokybės arba ne kokybės požymiu.
  9. Teisė, nenurodant priežasties per 14 (keturiolika) dienų atsisakyti nuotolinės sutarties, juridiniams asmenims (verslininkams) nėra taikoma.
Garantija:    
  1. Pirkėjo gautų prekių ir Internetinėje parduotuvėje pateikiamų Prekių spalvos gali nežymiai skirtis, nes spalvų raiška priklauso nuo Pirkėjo individualių įrenginio savybių. Taip pat Internetinėje parduotuvėje pateikiamų Prekių atvaizduose gali būti pavaizduotos papildomi Prekių aksesuarai ar komponentai, kurie neįeina į parduodamą Prekės komplektaciją (Prekės komplektacija nurodoma Prekės skelbimo skiltyje „Prekės informacija“). Prekė laikoma atitinkanti pateiktą pasiūlymą, jei ji atitinka Internetinėje parduotuvėje pateiktą pavyzdį, modelį ar aprašymą Pardavėjas neatsako už Prekių turinį, pavyzdžiui, knygų redagavimo, vertimo klaidas ar kokybę, dėl kurio atsakomybė tenka išimtinai Prekės leidėjui/gamintojui.
  2. Jei manote, kad prekė nekokybiška, kreipkitės el. paštu info@ideabox.lt ir nurodykite užsakymo numerį, gedimo požymius, pridėkite nuotraukas / vaizdo įrašus (jei įmanoma).
  3. Galimai nekokybiškos Prekės pirmiausia yra pateikiamos į Pardavėjo garantinio aptarnavimo servisus, tik nustačius, kad Prekė yra nekokybiška Pirkėjo prašymas dėl nekokybiškos Prekės gali būti vykdomas.
  4. Įrenginiai, pateikiami garantiniam aptarnavimui negali talpinti Pirkėjo asmeninių duomenų, SIM kortelių. Pirkėjas turi išsisaugoti kitame įrenginyje informaciją iš skaitmeninę atmintį turinčių įrenginių, pateiktų garantiniam servisui, prieš pateikiant tokį.
  5. Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos. Prieš naudodamasis Preke Pirkėjas turi atidžiai perskaitykite prekės eksploatavimo instrukciją, jei tokia yra.
  6. Iš garantinio aptarnavimo centro ir (ar) iš Pardavėjo neatsiimtos, garantiniam aptarnavimui perduotos prekės yra saugomos 3 (tris) mėnesius. Šis terminas pradedamas skaičiuoti nuo pirmo pranešimo Pirkėjui jo nurodytais kontaktais (telefonu, el. pašto adresu ar pan.) apie tai, kad Pirkėjas gali atsiimti prekę grįžusią iš garantinio aptarnavimo centro. Per numatytą terminą Pirkėjui neatsiėmus prekės, pardavėjas turi teisę prekės nebesaugoti, Prekė gali būti utilizuojama. Tokiu atveju Pardavėjas nėra atsakingas už neatsiimtoje prekėje likusią Pirkėjo informaciją ir kitus dėl tokio prekės sunaikinimo patirtus Pirkėjo nuostolius.
  7. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę, dovaną ar paslaugą, nustato teisės aktai. Ginčai dėl prekių, dovanų kokybės, grąžinimo ir kitų pirkimo – pardavimo sąlygų sprendžiami pirkimo – pardavimo taisyklių nustatyta tvarka ir remiantis nacionaliniais teisės aktais.
  8. Į visus Jūsų klausimus mielai atsakysime elektroniniu paštu info@ideabox.lt
  9. Prašymus ar skundus dėl mūsų internetinėje parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje – http://ec.europa.eu/odr/.
Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės
  1. Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali raštu „Idea Box“ elektroniniu paštu info@ideabox.lt.
  2. Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:
    1. Prekės užsakymo numerį;
    2. Pateikti/įvardyti Prekės, dovanos broko, gedimo požymius ar trūkstamą dalį;
    3. Pateikti kitus įrodymus (pavyzdžiui, Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti), Prekės pakuotės nuotrauką, kita.
  1. Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:
    1. Pardavėjui neatlygintinai per protingą terminą pašalinant Prekės trūkumus, jei trūkumus įmanoma pašalinti;
    2. pakeičiant Prekę analogiška tinkamos kokybės Preke;
24.1.3. atitinkamai sumažinant pirkimo kainą, jei Prekės neįmanoma pataisyti ar pakeisti arba jeigu dėl to Pardavėjas patirtų neproporcingų išlaidų, atsižvelgiant į visas aplinkybes, įskaitant Prekės vertę, jeigu Prekė neturėtų trūkumų, Prekės trūkumų (neatitikties) reikšmingumą;
24.1.4. grąžinant sumokėtą Prekės kainą ir nutraukinat Sutartį, kai prekės neįmanoma pataisyti ar pakeisti arba jeigu dėl to Pardavėjas patirtų neproporcingų išlaidų, atsižvelgiant į visas aplinkybes,  įskaitant Prekės vertę, jeigu Prekė neturėtų trūkumų, Prekės trūkumų (neatitikties) reikšmingumą.
  1. Atsakymas į Pirkėjo pretenziją Pirkėjui pateikiamas per 14 (keturiolika) dienų nuo Pirkėjo kreipimosi gavimo dienos. Pinigų grąžinimo atveju, Pardavėjas Pirkėjui grąžina pinigus už Prekę arba Prekių komplektą ir jos (-ų) pristatymo išlaidas bankiniu pavedimu į Prekių arba Prekių komplekto Pirkėjo banko sąskaitą. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas, būtų taikytas mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia minėtų tarifų skirtumui. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.
Maisto prekių grąžinimas
  1. Pirkėjas, kuriam buvo pristatyta netinkamos kokybės ar nesaugi maisto prekė, kol nesibaigė prekės tinkamumo naudoti terminas, turi teisę:
    1. reikalauti, kad prekė būtų pakeista į tokią pat tinkamos kokybės prekę;
    2. sumažinti prekės kainą;
    3. grąžinti prekę Pardavėjui ir reikalauti grąžinti sumokėtus pinigus.
  1. Pirkėjas, pageidaudamas grąžinti ar pakeisti netinkamos kokybės maisto prekes, teikdamas prašymą žodžiu arba raštu turi nurodyti tokią informaciją:
    1. Prekės užsakymo numerį;
    2. įvardyti Prekės kokybės trūkumą;
    3. pateikti kitus įrodymus, pavyzdžiui, nekokybiškos Prekės nuotrauką, Prekės pakuotės nuotrauką, kita.
  1. Nekokybiškų ar nesaugių maisto prekių grąžinimo ar keitimo išlaidas dengia Pardavėjas.
  2. Pirkėjas, kuris yra nepatenkintas greitai gendančių produktų kokybe, žodžiu arba raštu, gali kreiptis į „Idea Box“ elektroniniu paštu info@ideabox.lt.
  3. Atsakymas į Pirkėjo pretenziją Pirkėjui pateikiamas per 14 (keturiolika) dienų nuo Pirkėjo kreipimosi gavimo dienos. Pinigai už grąžintas nekokybiškas Prekes arba Prekių komplektus į Prekių arba Prekių komplekto Pirkėjo banko sąskaitą, grąžinami ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekių arba Prekių komplekto grąžinimo dienos.
Pažeista siunta
  1. Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų:
    1. apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
    2. siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
    3. patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;
    4. jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.
  1. Atsiėmus Prekes iš siuntų paštomato, siuntos pakuočių kiekį, kokybę, išorinę Prekės kokybę (t. y. ar prekė neturi akivaizdžių kokybės trūkumų), asortimentą, komplektiškumą ir komplektaciją tikrinkite iškarto atsiėmus. Jei pastebėjote, kad jos turi pažeidimų:
    1. nedelsiant tačiau, ne vėliau nei per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekių atsiėmimo iš siuntų paštomato, apie rastus pažeidimus praneškite Pardavėjui.